Тренінг Проекту сприяння академічній доброчесності в Україні – SAIUP

27-29 жовтня асистент кафедри філософії та теорії права Вікторія Васильчук та студентка 2 курсу Ірина Пужняк взяли участь у тренінгу, організованому Проектом сприяння академічній доброчесності в Україні – SAIUP в Американських Радах з міжнародної освіти в Україні у м. Київ.

Цього разу у студентських та викладацьких координаторів з університетів-партнерів Проекту була можливість попрацювати спільно, і, під час виконання завдань, запропонованих тенерами з університету Fairfield Кетрін Нантц та Девідом Шмідтом, порівняти різне бачення проблем академічної доброчесності у студентській та викладацькій групах. Учасники тренінгу аналізували зміни у законодавстві України, які покликані сприяти реалізації академічної доброчесності в українській освіті та розмірковували над тим, які наступні кроки слід зробити у своїх університетах у зв’язку із цими законодавчими новаціями.

Ірина Пужняк:

«Кооперативна зустріч / тренінг в Американських Радах з представниками університету Фейрфілд (Кетрін Нантц та Девідом Шмідтом) стала для мене чудовою нагодою перейняти досвід роботи у сфері академічної доброчесності. Праця з нашими тренерами була продуктивною і надзвичайно цікавою. Навіть мовний бар’єр між нами не став перешкодою для вільного обговорення різніх ситуацій і питань з тематики доброчесності. Протягом тренінгу ми з представниками інших університетів обмінювались набутими знаннями і навичками у цій сфері, що дало мені змогу проаналізувати їхню роботу і порівняти з нашою. Кетрін Нантц проводила з нами, студентськими координаторами, SWOT-аналіз статті 42 Закону України «Про освіту». Цей аналіз допоміг всім зрозуміти сильні й слабкі сторони статті, її перспективи і значення не тільки для університетів і шкіл, а й для суспільства загалом.

Іншим видом нашої роботи були рольові ігри, завданням яких було висвітлити різні ситуації не тільки очима студентів, а також викладачів. Завдяки іграм ми усвідомили стратегії того, як доступніше пояснити студентам суть та значення академічної доброчесності. Своїм досвідом я буду ділитися зі студентами нашого університету і з нетерпінням чекатиму наступних тренінгів!»